|
עריכה ותרגום: מירי קליין, רוקחות ורפואה משלימה
MILA - השילוב העשיר והבטוח ביותר עלי אדמות של אומגה-3, נוגדי חימצון, סיבים תזונתיים ומרכיבים צמחיים נוספים. ללא הנדסה גנטית (non-GMO), ללא חומרי הדברה וקוטלי עשבים, ללא משמרים וחומרים מלאכותיים אחרים.
השילוב המובחר של זרעי הצ'יה (Salvia hispanica L) ותהליכי העיבוד הייחודיים שפיתחה חב' Lifemax נועדו להגביר את הזמינות ואת הערכים הבריאותיים של מילה.
|
לרכישת המוצר.... |
|
מחקרים מדעיים הבודקים את הייחודיות והיעילות של מילה
|
|
מחקר שנערך באוניברסיטת נורת' קרוליינה (ארה"ב) בדק את תכולת הרכיבים התזונתיים בזרעי צ'יה המשווקים ע"י 8 חברות מתחרות שונות והישווה את הכמויות עם מילה. מתברר שמילה מכילה רמות הגבוהות במיוחד של:
- אומגה-3 (בין 30% ל-173% יותר, תלוי בזן הזרעים)
- נוגדי חימצון (35.2%-584%)
- סיבים (70%-76% יותר)
- מינרלים* כמו סידן, מגנזיום, אבץ (8.1%-18.5%), ברזל (הגבוה מבין הדגימות) נחושת, כרום וסלניום (41.4%-1640%).
*נבדקו במעבדות USDA (משרד החקלאות האמריקאי), הגוף שאחראי על נושא התזונה וייצור המזון בארה"ב.
|
|
בנוסף לכך, החוקרים בראשותו של ד"ר דייויד ניבן בדקו כיצד משפיעה אכילת מילה על הרמות של חומצות השומן החיוניות מסוג אומגה-3, ALA (חומצת שומן הנמצאת בצומח) ו-EPA (חומצת שומן ממקור חי), בדמן של נשים בעלות עודף משקל, אחרי גיל המעבר.
התברר, שרמות ALA עלו ב-138% כ-5-6 שבועות אחרי התחלת השימוש במילה. רמות EPA עלו ב-30% במקביל לעלייה ב-ALA. נתונים אלו מוכיחים כי הגוף מסוגל להפוך את ALA מזרעי צ'יה שבמילה ל-EPA ביעילות רבה.
מחקרים אלו מפתיעים מאד לאור הסברות הקודמות שיכולת הגוף להפוך ALA ל-EPA היא מצומצמת, במיוחד בגיל מבוגר. בנוסף לכך, השימוש במילה מצביע על זמינות ביולוגית גבוהה של אומגה-3 לעומת זנים אחרים של זרעי צ'יה (מחקר מ-2009 שהראה עלייה מינורית של 24% ברמת ALA בדם בעקבות צריכת 50 גרם זרעי צ'יה ליום במשך 12 שבועות).
|
לסרטון שמסכם את המחקר: לחצו כאן...
 |
|
השימוש היומיומי במילה עשוי לסייע במצבים הבאים:
|
|
טיהור של הגוף מרעלים 
הסיבים משפרים את פעילות המעיים, עוזרים לסלק את הפסולת מהגוף ומונעים את ספיגת החומרים המזיקים חזרה אל הדם. הסיבים תורמים גם לבריאות החיידקים הטובים במערכת העיכול.
אומגה-3 מסייעת "לנקות את הדם" מעודפי השומנים ולהפחית תהליכים דלקתיים מזיקים.
נוגדי החימצון הייחודיים מנטרלים את הרדיקלים החופשיים הרעילים ומונעים את הנזקים שלהם לרקמות השונות.
|
|
ריכוז ובריאות המוח 
אומגה-3 הוכיחה את עצמה באין ספור מחקרים כחיונית ביותר לשמירה על תפקוד תקין ואף לשיפור הפעילות של המוח. מחקרים רבים מראים שאומגה-3 תומך במצבי עצבות ממושכים ואפילו בדיכאון. בנוסף, על פי הדיווחים של רבים ממשתמשי מילה, המוצר תורם גם לשיפור מצב הרוח.
השילוב של אומגה-3 יחד עם נוגדי החימצון מסייעים לשיפור משמעותי של המיקוד והריכוז לאורך זמן אצל צעירים ומבוגרים ועשויים לעזור להפרעות קשב ולהיפראקטיביות.
מחקרים שהתפרסמו לאחרונה מדגישים את חשיבות אומגה-3 למניעת מחלות ניווניות של המוח, כמו דמנציה ואלצהיימר.
|
|
בריאות הלב וכלי הדם 
אומגה-3 מסייע לאיזון הכולסטרול ולהורדת רמות הטריגליצרידים ובכך מונעת טרשת עורקים ושומרת על בריאות הלב וכלי הדם.
השילוב של אומגה-3, אשלגן ומגנזיום, נוגדי החימצון ובמיוחד הקוורצטין שבמילה תורם להרחבת כלי הדם ועשוי לסייע להורדת לחץ דם גבוה.
|
|
הפחתת משקל בריאה 
שפע הסיבים התזונתיים במנה של מילה (5 גרם!) וחומצת האמינו טריפטופאן יוצרים תחושת שובע לאורך זמן ומסייעים להפחתת התיאבון, ללא הסבל הכרוך בהגבלת האכילה בזמן דיאטה. עם המשך השימוש במילה, יורדים גם החשק לנישנושים והכמיהה למזונות מעובדים.
שיפור מצב הרוח מפחית אכילה מוגברת על רקע רגשי. בכך תורמים החומרים המזינים שבמילה להרזייה בריאה, מאוזנת ונעימה.
|
|
תמיכה בהריון והנקה 
מגוון המרכיבים המזינים של מילה, חלבונים (חומצות אמינו), מינרלים, נוגדי חימצון וכמובן אומגה-3 והזמינות הגבוהה שלהם חשובים להתפתחות התקינה של העובר. על פי מחקרים מדעיים רבים נמצא שאומגה-3 חיונית להתפתחות ולהזנת המוח אצל העובר ולשמירה על הבריאות הרגשית של האם במהלך ההריון ולאחריו.
שימוש במילה בתקופת ההנקה מסייע לאם להתחזק אחרי הלידה ובזמן הטיפול ברך הנולד ומעשיר את חלב האם בחומצות שומן החשובות כל כך לשמירה על הבריאות ולהתפתחות המוח.
|
|
|
עור, ציפורניים ושיער 
לאומגה-3 השפעה חיובית על העור ולהפחתת דלקת, אדמומית וקשקשת בעור ובקרקפת. יובש וגירוי בעור, שעלולים להתבטא גם בצורה של דלקת עור אטופית (אטופיק דרמיטיטיס) הם אחד הסממנים הבולטים לחוסר בחומצות השומן החיוניות מסוג אומגה-3. שילוב המינרלים שב"מילה" יחד עם חומצות השומן מגביר את יעילותן להקלה על מצב העור. כמו כן, ההשפעה המרגיעה שיש לאומגה-3 מפחיתה את הנזקים שגורם סטרס, לרבות החמרת בעיות עור כתוצאה מלחץ או חוויות רגשיות לא נעימות.
בנוסף, שימוש מתמשך במילה תורם למראה בריא של העור, לחיזוק השיער והציפורניים.
|
|
|
בריאות הפרקים וכאב
מחקרים רבים מוכיחים שאומגה-3 מסייע להפחתת דלקת פרקים, מקל על כאב, משפר את גמישות המפרקים ואף עוזר להפחית את מינון התרופות נוגדות דלקת.
בנוסף, מילה מסייעת לירידה במשקל ועל העומס על המפרקים ותומכת בבריאות מערכת העיכול, שני גורמים המשפיעים לטובה על דלקת פרקים.
כמו כן, נמצא שאומגה-3 עשויה להקל גם על כאבי מחזור.
|
|
|
בריאות מערכת העיכול
לסיבים התזונתיים יש השפעה חיובית נרחבת על מערכת העיכול. הסיבים שבמילה יוצרים ג'ל שעוזר להגן על רירית הקיבה והמעיים מפני השפעת חומצת הקיבה ותורם לריפוי שלה. כמו כן, המינון הגבוה של הסיבים (בתוספת שתייה) מסייע להסדרת פעולת המעיים ולהקלה על עצירות בצורה הבריאה והעדינה.
הסיבים התזונתיים תומרים גם למניעת היווצרות אבנים בדרכי המרה.
|
|
|
בריאות הכבד
המינון הגבוה של אומגה-3 במילה עוזר במצב של כבד שומני. גם הירידה במשקל, שמתאפשרת בזכות השימוש במילה יכולה לסייע להקלה על מחלת הכבד השומני.
|
|
|
השפעה אנטי-דלקתית
דלקת הנוצרת בגוף עלולה ליצור סביבה ביוכימית לא בריאה שמעודדת התפתחות או מאיצה מחלות כמו טרשת עורקים, סוכרת, אלצהיימר ואפילו סרטן.
|
|
|
היתרונות התזונתיים של מילה...
מה חושבים רופאים ומטפלים ברפואה משלימה על מילה...
עריכה ותרגום: מירי קליין, רוקחות ורפואה משלימה
|
|
מילה - לרכישת המוצר.... |
|
|